Påskefeiring

[singlepic id=291 w=320 h=240 float=right]Påska i kirka ble fest slik påsken er i kirkeåret. Palmesøndag sang Martine og Anne var helt «omvendt». Skjærtorsdag ble det holdt et nattverdsmåltid i kjellerstua på Akland. Det ble helt fullt av folk. Erling B Stølevik holdt en fin tale og Hanna og Rachel sang. Mange delte sine tanker rundt tro og liv. Langfredag var det tid for ettertanke. Ingrid, Judith, Jørgen og Thor Albert lese bibeltekster fra langfredagfortellingen og Signe og Henning sang. Mange ble berørt av det de hørte. Så var det første påskedag med eget kor og Nils-Petter Enstad på besøk. Der var det oppstandelseskraften og livet som stod i høysetet. Hele 110 mennesker var i kirken denne dagen. Ekstra stoler måtte settes inn. En feiring til å glede seg lenge over.